Gastenboek

Gastenboek van Monte Horizonte in de Alentejo regio van Portugal. 

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Ernest en Daphne Ernest en Daphne schreef op 07/03/2016 om 14:02
Beste Marianne, Eline en Bert, Hieronder onze recensie van ons verblijf bij jullie. Nogmaals hartelijk dank voor jullie gastvrijheid en het fijne verblijf. We hebben er echt van genoten. En wat een contrast gisteren: over de bijna lege wegen naar Lissabon, toen een uur vertraging met het vliegtuig waardoor we in Nederland ontzettend lang hebben vast gestaan in allerlei files in de avondspits. Ongelooflijk! We waren pas om 19 uur (Nederlandse tijd) thuis! Hartelijke groeten, Daphne en Ernest Gastvrijheid Alsof je thuis komt bij goede vrienden, zo hartelijk benaderden Marianne en Bert ons. Elke dag even een praatje en daarbij veel waardevolle tips over de omgeving en Portugese gewoontes. Direct adequate hulp ook bijvoorbeeld toen de warmwatervoorziening even haperde, we de houtkachel niet aankregen en de zool van een wandelschoen ineens losraakte. Er werd ons een restaurantje aangeraden en voor ons gebeld om daar een reservering met dieetwensen te regelen. Geen moeite was Marianne en Bert te veel voor ons als gasten. Accommodatie Heerlijk huisje (Camelia) met alle nodige comfort voor een prettige vakantie. Daarbij staat de ligging zo rustig midden in de natuur uiteraard voorop in de beleving. Verder een goed, ruim bed voor onze lange lijven. Ruime slaap- en badkamer met fijne douche. Heerlijke fauteuil (beetje type schommelstoel) in de woonkamer. Het enige wat we aanvankelijk een beetje misten was een magnetron met ovenfunctie omdat we die thuis ook veel gebruiken, maar uiteindelijk bleken we toch goed zonder te kunnen. Omgeving We hebben een aantal keer vogels gekeken bij de lagune van Santo André. We zijn naar het strand en de rotskust geweest bij Sines. We hebben stukken van de rota Vincentina gelopen. Allemaal even zeer de moeite waard. Wat een ruimte, wat een rust, wat een aangename omgeving. En de duizenden sterren die we hebben mogen bekijken vanaf ons terras: waanzinnig mooi!
Even geduld...